HOHOHO

HOOOOOOOLA AMIGOS DE JULLOV WOHOOOO!
 
Har inte bloggat på tusen år men jaja HOHOHOHAAHAH, fett hypad...... Iaf, idag hade vi typ julavslutning i skolan, några lärare sjöng och lalala de va fett kul att titta på faktiskt hahah. Fick mina betyg också, kanske inte bästabästa men nöjd för fick D och E i alla ämnen! Det slutade typ 10 och då gick jag, sofia, amanda, malin och vana till tc och gick runt, köpte saker osv. Trevligt hohoho. Jag köpte lite saker till mig själv, sen julklapper till mina småsyskon hihi. Sen kom jag hem typ 2 och efter en timme åkte jag till skärholmen med min mamma, vi köpte julklappar till mina kusiner och min bror typ. Imorn ska jag..... jag kommer inte ihåg men de va nåt hhahah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0