We can dance, we can sing, do whatever you think.

Godkväll amigos!

Skulle köpt en mobil i söndag, men en skittråkig sak hände så kunde inte.. Iaf ska få en antingen i helgen eller nästa vecka, innan jul iaf hahah..... Just nu sitter jag och lyssnar på selena gomez & demi lovato låtar, hohoho, älskade dom förut (and i still do). Jaaaaaaja, imorn börjar jag halv 10, fett chill bror men slutar efter 4 typ. sen efter skolan ska jag kanske på träning, eller hem, eller nååååt iaf. Sen på torsdag också skola och så, seeeeen fredag ska jag till xfactors genrep med lydde & medi whoop whoop:D 
Aja, vi hörs snart, eller imorn elller nån annan dag, haha...pözz!
 
 

Kommentarer
Postat av: NIGGA

Du vet din fina kusin sandra vrf blir du nte som hne hon är ju perfekt?

Svar: HAHAHAH sämsta jag hört på länge;)
None None

2012-12-10 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0