10 saker om mig.

• Jag älskar Justin Bieber mer än någon någonsin kommer förstå.
• Jag är glömsk..
 Jag gillar ost vääääldigt mycket, haha.
• Jag brukar oftast glömma när jag har sagt att jag ska ringa eller smsa någon, därför ringar jag nästan aldrig när jag har sagt det.
• Jag längtar tills den 22a och 23e April 2012.
• Jag är Belieber, Once a belieber, always a belieber.
• Jag tycker One Direction är braaaaaaaaaaa, och gulliga hihi.
• Jag älskar att sjunga, dansa, och jag tycker fotboll är skit kul!
• Jag gick på fotboll i typ 2an-3an och då var jag ganskaaaa så duktig, sen sluta jag, och börja igen nu i 7an och är inte alls duktig längre-.-
• Jag tycker inte jag passar i uppsatt, därför har jag nästan aldrig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0