Everything You Do Is Maaagic.

 
Blir glad av denhär låten, vet faktiskt inte varför haha. Men idag skulle vi egentligen vara lediga från skolan men jag och några andra var tvugna att orientera eftersom vi tappa bort oss i skogen förra gången vi hade orentering-.- Hade utvecklings samtal idag också, mina omdömen var väl sådääär.. Inte dåliga men inte världens bästa heheeee. Efter mitt utvecklings samtal var jag lite med Serena, Sofia och Ludwig sen åkte Serena och Sofia hem till mig och vad här ett tag. Nu sitter jag hemma själv och ska plugga till imorn. Vi måste vara färdiga med lite saker tills imorn, öööhhh orkar inte.
Hahaha omg mina miner.. Men öööööhhhh vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0