Onsdag 7 November.


Började halv 10 i skolan idag så det va sköööönt, fick sova lite längre hihi eftersom vi har sovmorgon på onsdagar wihoooo, fredagar också och då börjar vi 10 för er som bryr eeeer:) Efter skolan åkte jag och några till Zinken och var där ett tag innan träningen. Det var kul att det var träning idag eftersom vi inte har haft det på ett tag hihi, fast det var mest fys idag men det var kul ändå! Men jag hade tänkt ta en dusch innan jag går och lägger mig, är sååååå trött:( Ska bara lyssna lite på One direction - Little things som jag är helt kär i, jag vet själv inte hur många gånger per dag som jag lyssnar på den haha. Men jajaaaaa, godnaaaaatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0