-

Var hemma idag igeeeeen, känns som jag är sjuk hela tiden öööhhdflajds. Men det är ändå skönt att vara hemma hihi. Men har inget att skriva så kan berätta lite om igår hohooo.
Var i skolan, helt vanlig dag typ. Efter åkte jag hem direkt with Serena och lite senare kom Cassandra. Efter ett tag gick vi till Cassandra och efter det till dansen, första gången där för mig och det var skiiit kuuul. Vid 7 sluta den och då tågluffa jag och några till Norsborg och resten av kvällen var vi i Vårby och Annexet.
Ooooch nu har jag kollat på PLL som vanligt och kollat lite Mazzi Maz på Youtube, haha sååå fiiiiin:')
Hahahahahah asså ånej jag skämmer ut mig.. HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Bitch

TA INTE MIN MAN

Svar: det lugnt du kan ta han, jag har Justin ändååååå!
None None

2013-02-06 @ 08:38:23
URL: http://medinawynteer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0