24 april 2013

Imorse åkte vi till Globen vid halv 5, först satt vi bara inne i ett rum jag, lydia, vana och flera. Sen vid halv 7 gick vi ut och vänta typ en timme på att dom skulle ropa upp våra namn som vi gick dit och skrev igår för att få en bra plats, sen fick vi vänta ännu längre till dom ropa upp namnen igen till kön för biljetter och eftersom vår köplats stod på mitt namn så fick jag stå i kö, och fyfaaaan vad kallt det var alltså! Iaf, några minuter efter 10 öppnade biljettkassorna, i början kändes det fett segt och jag trodde inte vi skulle få biljetter haha, men jag hade nummer 30 av typ 120 så det var fett bra. TILL SLUUUT var det min tur i kön och vi hade såå jävla tur för att vi fick GOLDEN CIRCLE!!!! Asså helt seriöst trodde aldrig den här dagen skulle komma, är så fucking glad fast jag fortfarande inte har fattat att vi kommer vara bara några meter från Justin Drew Bieber, det är på riktigt helt siiiick. Aja, bloggar senare när jag har fattat att vi verkligen har biljetter hahahah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0