You call it Valentine's day, i call it Thursday.

Hola amigosssss. Hade friluftsdag idag i skolan, hade skridskor i Zinken. Var väl ganska kul i början fast sen blev jag skit sur för någon kille hade tagit en hjälm som jag hade lånat från skolan och då skulle ju jag bli ersättnings skyldig för den.. Hahahha blev fett sur på en kille fast är inte ens säker på om det var han som tog den? ohnooooo.. :$ Men fick en annan hjälm så jag blev inte ersättnings skyldig, hahaahhaha asså varför skriver jag dethär?? Vill bara att inlägget ska bli långt eftersom jag inte har bloggat på några dagar haha. Jag åkte inte så mycket idag för det var så fucking kallt och jag var irriterad så satt inne på donken med några. Efter skolan åkte jag hem först, sen gick jag ut och mötte Cassandra, Medina, Vanessa och Anna. Lalalalla orkar inte skriva vad vi gjorde och det för ingen kommer orka läsa dethära helt ointressanta inlägget, pusspusssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0