10 Sanningar.

Har tråkigt så tänkte jag kunde skriva sanningar om mig själv haha.
1. Jag älskar att dansa och spela fotboll, men är inte så bra på det..
2. Jag är mörkrädd.
3. Gillar inte att beställa saker ensam, vill alltid att någon ska gå med mig.
4. Tycker frukt är gott, men mår oftast illa efter jag har ätit det..
5. Jag började gråta igår när Serena kom ut med JB biljetterna igår.
6. Jag har aldrig skakat lika mycket som jag gjorde igår, antingen skakade jag så mycket för att det var kallt, eller för jag var nervös, vet inte haha.
7. Jag älskar Justin Bieber mer än någon kommer att förstå!!
8. Mitt kök är läskigt på kvällarna.
9. Jag kan oftast inte kolla på folk i ögonen när jag pratar, om jag kollar på någon så kollar jag skit ofta på ögonbrynen utan att tänka på det, vet inte varför?.. haha
10. JAG LÄNGTAR SÅÅÅÅÅ FUCKING MYCKET TILL 22, 23 OCH 24 APRIL, mest 24 hohoho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0