2012

2012

Har du gråtit? ja..?
Har du skrattat? De klart hahah
Har du sovit i tält? tror de
Har du sovit under bar himmel? Ja:)
Har du varit på Gröna Lund? bror var där 100 gånger säkert
Har du varit på Liseberg? Nope
Har du varit på Kneipbyn? vad fuck är de
Har du varit i en annan stad? Yesssss
Har du bott hemma? Neeej?:D

Dina vänner under 2012.
Har en nära som dött? Inte nära vän ,som tur är
Har en vän sökt tröst hos dig? Yess
Har du sökt tröst hos en vän? Mmm
Har du sovit över hos en vän? Vad tror du
Har du varit kär i en vän? Min bästevän ja<3
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Nej ,för jag är så mobbad att ingen vill lära känna mig HAHAHAHAHAHAHAHA 
 

Denna månad:
Har du varit kär? Ja!:)
Har du kysst någon? Hihihi ja
Har du pussat någon? Yes babe
Har du kramat någon? Neeeej ,de bara så man hälsar?
Har du skrattat? Varje dag!
Har du gråtit? ..
Har du varit glad? Yeeaaah
Har du varit ledsen? mm kanske lite..

När
Grät du senast? haha
Skrattade du senast? Skrattar just nu
Duschade du senast? Igåååååååååååååååååååååår
Lyssnade du på musik senast? Music is my drug ,lyssnar nu.
Hade du kul senast? När jag gick in på kik för ett tag sen AHHAHAHAAHHA.

Vem
Kramade du senast? min maamaaaaa
Pratade du i telefon med senast? maaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaa
Fick du sms av senast? gills kik?,då pontus ,annars vana baby
Kommer du ifrån? HAHAHAHAHA jag kommer från överallt-

Dig
Heter?minmammapåenkebab
När fyller du år? 15 mars!
Tycker du om någon just nu? Näeee de därför jag har pojkvän pajas
Jag samlar på? haters
Gröna eller röda äpplen?gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen?
Vilken tid gick du upp idag? vaknade vid nio ,sen somna jag om och gick upp tolv haha....
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej
Har du sovit ensam inatt? ja:(
Har du strumpor på dig nu? yeaa
Hur svarar du i telefon? "Hallå?hej"
Vad ska du göra ikväll?chilläääääääää
Vad ska du göra imorgon? Ingen aning just nu:/
Vad vill du bli när du blir stor?lycklig ,resten skiter i
Var vill du bo när du blir stor? spanien
Är det okej att gråta? Ja?,fast gillar inte att göra de framför folk hehe

Vilken årstid tycker du bäst om?Vår..
Skulle du göra om du vann en miljon?Lämna sverige.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?Fuck "märken" ,ha på dig de du gillar sen whatever
Vill du gifta dig?Jaaa fan yolo
Vill du ha barn?vet inte..
Solar du ofta?på sommaren i solen ,amenfyfaaan va skönt
Är du bra på att laga mat?Ni ska smaka mina flingor!:*
Gillar du att dansa?Ofc shake that booty ayyyy
Hur vig är du?Lika vig som ditt rövhål
Vilken är din favoritglass?chokladdddddddddddddddddddd
Tror du på ett liv efter döden?fuck nooooooo ,varför dö om man ändå lever igen..
Är du morgon eller kvällsmänniska? jag är alltid trött ok
Vilken ögonfärg har du?bruna..:(
Vilka hårfärger har du haft?Ljusbrunt ,mörkbrunt,svart,blonda slingor,rött,ginger,dipdye hehe
Brukar du bädda sängen?nonononono
Vad var det senaste du sa?"maaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
 
(tog testet från mi amigo Bellas blogg)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0