Har tråkigt


Har du gråtit? Aa.
Har du skrattat? Nej duvet.
Har du sovit i tält? Aa.
Har du sovit under bar himmel? Yep, på kollo asså haha.
Har du varit på Gröna Lund? Hela sommaren fan.
Har du varit på Liseberg? Nej.
Har du varit på Kneipbyn? Naj.
Har du varit i en annan stad? Yesbox.
Har du bott hemma? Nej i skogen.

Dina vänner under 2012.
Har en nära som dött? Aa, fast inte vän.
Har en vän sökt tröst hos dig? Ja.
Har du sökt tröst hos en vän? Vet inte.
Har du sovit över hos en vän? Jaa.
Har du varit kär i en vän? Nope.
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Aaa:)


Denna månad:
Har du varit kär? Nope!
Har du kysst någon? Nej.
Har du pussat någon? Jadå:)
Har du kramat någon? Jaa.
Har du skrattat? Nööööj inte alls.
Har du gråtit? A.
Har du varit glad? Yes.
Har du varit ledsen? Aa.

När
Grät du senast? Igår.
Skrattade du senast? Några timmar sen.
Duschade du senast? Imorse.
Lyssnade du på musik senast? Alltid bror.
Hade du kul senast? Kommer inte ihåg haha.

Vem
Kramade du senast? Amanda.
Pratade du i telefon med senast? Medina.
Fick du sms av senast? Min mor.
Kommer du ifrån? Mammas mage vad tror duuuu?

Dig
Heter? Serena.
När fyller du år? 12 maj, glöm inte köpa present:)
Tycker du om någon just nu? Jadå, men är inte kär haha.
Jag samlar på? Bilder på min mobil haha.
Gröna eller röda äpplen? Gröna isf.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Nobody.
Vilken tid gick du upp idag? Halv 8.
Har du sovit i din egna säng inatt? Aaa.
Har du sovit ensam inatt? Yes.
Har du strumpor på dig nu? Nej.
Hur svarar du i telefon? "Hallå?"
Vad ska du göra ikväll? Kolla på film sen kanske börja kolla på nån serie, få seeee.
Vad ska du göra imorgon? Skolan typ.
Vad vill du bli när du blir stor? Lycklig, för då blir jag det jag vill oxå om du förstår vad jag menar:)
Var vill du bo när du blir stor? LA, lätt.
Är det okej att gråta? Jadååå!

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar, fast inte för varmt.
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa meet&greet till mig och lydia på direkten hahah.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Har man det man vill så kvittar märke.
Vill du gifta dig? Aa.
Vill du ha barn? Yääääs.
Solar du ofta? Aa på sommaren.
Är du bra på att laga mat? Aa jag äger.
Gillar du att dansa? Älskar.
Hur vig är du? Lika vig som din mormor ungefär.
Vilken är din favoritglass? Brownie glass som jag åt i helgen asså bääääästa skojar inte. Och B&J cookie dough älskar jag!
Tror du på ett liv efter döden? Vänta ska testa...
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du? Bruna.
Vilka hårfärger har du haft? Typ som jag har nu.
Brukar du bädda sängen? Aa.
Vad var det senaste du sa? "nej fett äckliga" haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0