Pretty Little Liars

Pretty Little Liars handlar om Spencer, Hanna, Aria och Emily som var ett gäng bästisar som sen föll isär pga att "ledaren" i gänget Alison en dag mystiskt försvinner. Ett år senare hittas Alison's kropp nergrävd vid hennes egna hus. Tjejerna återförenas eller vad man ska säga, för att sörja med varandra och innan Alison's begravning börjar dom få massa skrämmande meddelanden från en okänd person som kallar sig för "A". Den här "A" hotar tjejerna med att avslöja deras djupaste hemligheter och dom gör allt för att lista ut vem det är.

Och jag är ju lite dum så jag råkade läsa nånstans vem/vilka/vad A är, så jag visste det från första början hahah. Men den är ändå feeeett värd att kolla på, för man vill ju veta vem som mördade Alison och sen så händer det massa andra grejer. Aja, tipsar verkligen om den serien!!! Man kan kolla på swefilmer.se, alla avsnitt finns där och det senaste kommer alltid ut typ 2 dagar efter den har kommit ut i usa. Sen där är det bra om man fattar engelska för textningen är dålig hahahha. Men iaf, KOLLAKOLLAKOLLA, världens bästa serie jag svär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0