HAPPY BDAY JUSTIIIIN!

Okej, idag fyller världens finaste människa 19 år. Det känns helt sjukt för att det känns inte alls längesen som 16åringen med the hairflip stod och sjung "aye,aye,aye". Det finns många personer jag älskar, men ingen på samma sätt som Justin. Utan honom skulle mina väggar va tomma, jag skulle ha ett socialare liv (lååål) och jag skulle inte ha alla domhär belieber vännerna på twitter. Men utan honom så skulle jag också ha ett tomt hjärta. Och jaa, jag svär att jag vet att jag låter som största tönten nu men jag bryr mig inte så mycket haha. Helt seriöst jag gör ALLT för Justin, han betyder allt för mig. Allt han gör för oss.. Asså åhhh han är bara perfekt..Och jag är såååååå tacksam över att jag har biljetter till en av konserterna, inte ens ord kan beskriva hur lycklig jag är över det. Ok har så mycket mer att skriva men folk kommer tro jag har psykopat eller nåt sååå HAPPY BIRTHDAY MY ONE & ONLY LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0